TREN
BASIN ODASINokıa Level 3 yetkisi Genpa'da

NOKIA LEVEL 3 YETKİSİ GENPA'DA 14.02.2006

Level 2 seviyesinde başarılı bir şekilde yürüttüğü Nokia izmetlerini, Level 3 seviyesine yükselten Genpa, artık sadece mekanik arızaları değil, elektronik arızaları da giderme yetkisine sahip oldu.

2001 yılından bu yana başarılı bir şekilde Level 2 seviyesinde Nokia hizmeti veren Genpa, Ekim 2005’te Nokia tarafından yetkilendirilerek hizmet seviyesini Level 3’e yükseltti. Level 2 yetkisi ile çoğunlukla mekanik arızaları gideren Genpa artık mekanik arızaların yanı sıra elektronik arızaları da giderebiliyor.

1.5 milyon Euro yatırım

Uzun bir maraton olan Level 2’den Level 3’e geçiş süreci içerisinde, Etiler, İzmir ve Ankara ofislerine Level 3 yetkisini taşıyabilmek amacıyla 1.5 milyon Euro tutarında yatırım yapan Genpa, toplam kalite altyapısını destekleyen ISO9001 (kalite yönetimi), ISO14001 (çevre yönetimi) ve ISO18001 (işçi sağlığı ve iş güvenliği yönetimi)’in yanı sıra personel sayısını da bir önceki yıla oranla yüzde 120 artırdı. Servislerinde; bayilerine, Club Nokia’lara, müşterilerine kusursuz bir hizmet sunabilmek ve problemlerinin en kısa sürede çözülmesini sağlamak için gerekli önlemleri alan ve hassas bir biçimde kapasite planlamaları yapan Genpa, teknik serviste Level 3 yetkisini en iyi şekilde kullanmayı ve en iyi hizmeti sunmayı hedefliyor. 2006 yılı hedefleri

Genpa, Club Nokia’lara da hizmet verme yetkisini kapsayan Level 3 seviyesi ile birlikte, Türkiye’de bulunan Club Nokia teknik servisleri ile sözleşme imzalayarak 2006 yılı içerisinde Club Nokia bayi ağını genişletmeyi amaçlıyor.

Nokia Level 3 yetkisine sahip laboratuvarlar

İstanbul: Etiler Sokak, No:1 34337 Etiler
Tel: (0212) 359 0 359 Fax: (0212) 287 27 27

Ankara: Korkut Reis Mahallesi, Necatibey Cad. No: 44 Çankaya / Ankara
Tel:(0312) 205 10 65 Fax: (0312) 232 55 33

İzmir: Şair Eşref Bulvarı, No: 21 Çankaya 
Tel: (0232) 446 00 44 Fax: (0232) 489 72 72

 

Genpa’dan yurt dışına bilgi transferi

Düzenlediği eğitim seminerleriyle bünyesindeki teknik servisleri sürekli bilgilendiren ve yeniliklerden haberdar eden Genpa, bir ilki daha gerçekleştirerek İsrail, Irak ve Azerbaycan’daki SonyEricsson Teknik Servis çalışanlarına eğitim verdi.

İsrail, Irak ve Azerbaycan’da yeni kurulan SonyEricsson Teknik Servis’lerinde çalışan Brauch, Yasser A.Barbooti ve Samir İbragimova öncelikle piyasada bulunan SonyEricsson ürünlerinin onarım metodlarını aktaran Genpa, test ve bakım-onarım ekipmanlarının kullanım şekillerini de uygulamalı olarak anlattı. Yedek parça siparişi ve bir servisin işleyiş prosedürleri hakkında genel bilgilendirmenin de yapıldığı eğitimden geçen üç öğrenci, Genpa’nın ISO9001 kalite standartları gereği sınava tabi tutuldu. Başarılı bir şekilde sınavı geçen misafir öğrenciler, Türkiye’den ve aldıkları eğitimden memnuniyet duyarak ülkelerine geri döndüler.